Katastrof...

HaHaHa kan inte göra annat än att skratta...
Pepparkakshuset vart total KATASTROF! ;)
Hade en liten herre som skulle riva i allt som var på bordet, fick han inte det så vart han arg och ledsen...
Sen var ju inte pepparkakshuset över huvud taget helt i kartongen så man fick ju limma ihop ena väggen, vilket ser för jävligt ut! ;)
Men va fasen... är ju bara här hemma det ska vara så vad spelar det för roll lixom...
Jag skiter väl hur det ser ut, men önskar jag kunde va lika duktig som min käre mor som jämt fick göra jätte pepparkakshus till julfesten man hade i skolan varje år! ;)
Hon har ju gjort både bröllopstårtor, barntårtor, urläckra smörgåstårtor m.m...
Minns när jag fyllde 7 tror jag det var då hade hon gjort en tågtårta till kalaset med lok & tågvagnar efter! ;)
Fattar inte hur hon gör! HaHa


Mitt misslyckade pepparkakshus!


Nog för mig idag, ska gå ut och göra varm choklad & ta mig en macka sen lägga mig på soffan och vänta på att storälsk ska komma hem!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0