Kaos, kaos & åter kaos...

Denna dagen började totalt i katastrof...
Tåget var inställt och skulle ersättas med buss, men kom ALDRIG någon buss så då tog vi bussen hem igen...
Så ringde vi ner och kollade om Lindex & Vero Moda hade öppet här i stan idag, och det hade dom!
Annars är det alltid stängt här på Söndagar!
Så då tog vi och traskade ner på stan för att kolla om det fanns någonting som jag kunde ha på mig i jul, men riktigt någonting jag ville ha i jul fanns ju inte men hittade iaf. 1 tröja & 2 par snygga leggins inne på Vero Moda sen köpte jag även en lång tröja + 2 st benvärmare inne på Lindex!

Jag får väl se om jag hittar någonting här hemma som jag kan ha på mig! ;)
Eller om det blir en snabb sväng inne i Eskilstuna på Onsdag då vi ändå ska in på morgonen för att åka in på ultraljud.
Aja, det återstår att se hur allt blir!
Kläder har jag ju ändå och jul är ingenting som är så värst stort för mig så är ju inget tvång att jag måste va finklädd precis!
Firar jul mest för Liam & barnens skull!

Juste, sen var vi ju in på Guldfynd där jag fick välja en julklapp! HaHa
Så det fick bli 2 st jättefina silverarmband! ;)
Tack älskling! ♥
Men dom slog in dom iaf. så får jag öppna dom på julafton! ;)

Nu har vi till slut kommit hem och lilleman ligger & sussar gott inne hos Anki & Stefan så får väl se när han vaknar och vill komma in hit igen! ;)
Ska ta och sätta fart med maten alldeles strax, blir enkel mat idag nämligen makaroner & korv! ;)

Bläää, bara massa babbel nu så tar och lägger mig framför dumburken en stund innan det är dags att sätta fart med käket!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0