IKEA! ;)

Var ju iväg till IKEA idag och inhandlade en ny säng, madrass, kudde & täcke till lilleman! ;)
Jag är väldigt nöjd med den.. har även packat upp och ställt in den i Liam´s rum, men imorgon ska vi montera ner den andra sängen och fixa iordning i rummet!
Var även in på Toys"U"Rus och köpte en skumgummi matta/pussel med siffror! ;)
Sen var jag in på Jysk och köpte sängkläder också! ;)
Alltid roligt med en massa nytt!

Passade även på att gå in på Coopen och inhandla resten till smörgåstårtan som blir att göra direkt imorgon bitti!
Har inte hunnit med så mycket idag mer än att tvätta, hänga upp tvätten, vikt den torra tvätten! ;)
Så blir att göra resten imorgon!

När jag kom hem så hade både älsk & lilleman feber... Liam hade 39,8 grader så är ganska glad att jag inte tog med honom när vi åkte till IEKA!
Han har sovit i stort sätt hela dagen.

Aja, nog med babbel... jag är iaf. supernöjd över inköpen idag! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0