Hunnit med en massa...

Det är vad jag har gjort idag! ;)
Städat och donat, och snart är ALLT klart, enbart att fixa iordning köket och rensa från bord & hyllor som ska göras!

Även packat ner Liam´s "gamla" säng och fixat iordning den så nu står madrass, resårbotten och sängramen nere i hallen och väntar på en ny ägare! ;)



Har även hunnit med att vart iväg och handlat till imorgon!
Ska ju inte bara äta smörgåstårta imorgon utan blir även fläskfilé, potatisgratäng, beanesås och sallad! ;)
Smörgåstårtan står och drar sig och ska garneras imorgon bitti och nu så håller jag på med middagen som idag blir makaroner & korv!
Snabbt, enkelt och gott! ;)

Hoppas bara lilleman kommer vakna till liv snart så han också kan få lite mat i magen...
Han är väldigt seg på att vakna helt, brukar ta ett tag innan han är helt pigg efter att han sovit! HaHa
Men jag är så sjukt hungrig så var tvungen att börja göra iordning middagen! ;)

Nä fortsätta med käket nu!


Kommentarer
Caroline

ÅHHH jag vill bara komma nuuuu och hämta den!! :)

Duktig du är som håller igång! :)



KRAM KRAM

2010-12-30 @ 17:29:04
URL: http://novaochneo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0