Home Sweet Home! ♥

Äntligen är vi hemma, så himla skönt! ;)
Fast är väldigt skönt att va borta men som man säger: Borta bra, men hemma bäst! ;)
Både Liam & jag är väldigt trötta, men han har inte velat sova någonting idag förutom när vi åkte bilen hem.
Så blir en tidig kväll för oss idag!

Jag känner mig inte helt 100% kry, har ont i kroppen, mår illa, febrig, ont i huvudet och känner mig allmänt hängig!
Hoppas verkligen att jag inte börjar bli sjuk... känns som inte jag har tid med det just nu!
Så tråkigt att storälsk jobbar idag! ;(
Men han jobbar ju bara tills på Onsdag sen är han hemma Torsdag, Fredag & Lördag! ♥

Får se om man träffar Linn & lilla Noe nu i mellandagarna...
Det återstår att se hur det blir! ;)

Så himla skönt att julen äntligen är över, jag är inte alls förtjust i julen...
Var mycket bättre förr! ;)
Så från och med nästa jul har vi bestämt att vi inte ska fira jul hemma utan åka iväg på kryssning eller nå! ;)
Ska bli väldigt skönt att slippa, sen vilka som följer med det återstår att se!
Men vi ska iaf. åka!
Avskyr verkligen julen, ingenting är sig likt längre...
Julen, julmaten och allt det där står mig upp i halsen... usch!!!
Blir nog roligare att åka iväg och bara mysa med familjen, slippa tänka på allt och bara ha det bra! ;)

Då är vi ju 4 i familjen! ♥
Längtar verkligen efter lillen i magen, det gör vi allihopa! ♥

Lillfisen ligger och kollar på Kalle Anka så jag hade tänkt att jag också skulel gå in och lägga mig och slöa lite i soffan...
Men funderar på om jag ska koka lite risgrynsgröt som vi kan äta innan vi ska gå och lägga oss...
Orkar inte hålla på med någon mat idag!

Längtar tills vi ska boka 3D,4D ultraljud! ;)
Blir någon gång i Februari vi ska åka på det iaf.
Men kommer nog få åka in på lite UL på sjukan också, ska se vad min BM säger nu när vi ska tillbaks till henne den 10.e Februari.
Med Liam fick jag ju åka in på 7 st UL + 1 gratis 3D ultraljud och vara testkanin för E-tunas nya UL apparat! ;)
Var riktigt mysigt att se bebisen, var nästan helt exakt kopia på bilden som när han kom ut! ♥
Men dom använder ju inte 3D på sjukan utan kör bara vanliga...

Hoppas ni får en bra Söndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0