Handla...

Ska åka iväg och hämta lilleman på dagis strax innan 14, sen åker vi ut till Coop & Willys för att handla hem en massa saker till storälsk som troligen blir utskriven från sjukan imorgon! ;)
Han får ju bara dricka flytande så måste köpa hem så jag kan göra nyponsoppa & blåbärssoppa, ska även handla hem en massa juice tetror som han han fixa iordning, även kolla efter släta soppor och se vad dom har för någonting + köpa hem kräm!
Men tror nog att jag kommer ställa mig och göra iordning hemgjord slät soppa ist.
Blir mycket godare, sen kan Liam & jag äta av det också! ;)

Känns som detta är rena bantningskuren! HaHaHa
Men jag vet hur det är när man bara får äta flytande mat, det har jag gjort 1 månad också!
Så jävla jobbigt, sen när man väl får börja äta puré för att sen gå över till vanlig mat... det är UNDERBART! ;)

Men detta ska nog gå kanoners! ;)

Bara jag får hem min älskling igen, saknaden har vart så jobbig! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0