Haft en toppendag! ♥

Har vart en riktig kanondag idag, åkte in till Eskilstuna med min lilla klimp, Linn & Noe.
Där hämtade vi även upp Maria så begav vi oss ut till Tuna Park och kikade runt lite i affärer...
Jag köpte 2 st Zhu Zhu Hamstrar till Liam då han verkligen älskar dom, hans kusiner kom ju ner till mamma/mormor på juldagen och då hade dom med sig sina hamstrar och Liam vart helt frälst i dom! ;)
Sen köpte jag även en tjocktröja till klimpen & hårfärgningsmedel till mig.
Var även in på apoteket och köpte blågel & halstabletter då ja har så jävla on i halsen och är dunderförkyld! ;)
Hoppas skiten går över snart, har inte tid att bli sjuk nu!

Vi käkade även ihop allihopa där ute... Liam & noe fick även åka karusell efter maten och det var ju en höjdare, Liam skrattade hela tiden! ;)
Var bara lite jobbigt att Linn & jag fick gå runt när den snurrade för att hålla i barnen, så man vart lite yr... HaHa! ;)
Sen gjorde vi inte så mycket mer än körde hem Maria så åkte vi vidare hem mot mig!
Stannade till på Willys så jag sprang in och köpte det som ska vara i smörgåstårtan & 2 Kalle Anka filmer till lillplutten...
När vi kom hem fick lilleman leka med sina hamstrar vilket han uppskattade massa och nu sitter han och kollar på en Kalle Anka film medans jag sitter och bloggar lite!

Ska alldeles strax gå in och hälla upp ett bad innan han ska få välling och sussa! ;)

Hoppas ni har haft en toppendag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0