Godmorgon!

Här har jag vart vaken sen kl. 04 imorse, började fixa lite med bloggen sen började jag vika den rena & torra tvätten och la in den, diskade och donade i köket!
Nu har lilleman precis vaknat och sitter just nu och äter lite frukost!

Jag har kastat in en maskin med alla sängkläder, sen är det en maskin kvar med tvätt!
Skönt att få saker och ting gjorda, får tiden att gå lite fortare iaf. ;)

Älskling har precis ringt så har pratat lite med han innan han åker in på operationen...
Hoppas verkligen det ska gå bra!
Nu är det bara den långa väntan på att han ska vakna upp och att man får ett sms om att det gått bra! ;)
För prata lär han inte kunna, lär ha grymt ont i munnen...
Stackaren...

Nä, nu river lilleman hela vårt sovrum så ska gå in och busa lite granna med han innan jag ska fortsätta här ute i köket! ;)


Kommentarer
Sara- Mamma till Yrla och Gravid

håller tummar å tår å tänker på er idag <3

2010-12-07 @ 10:07:20
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0