Godmorgon Måndag!


Ny vecka - Med nya möjligheter!



Idag
kommer Linn & lilla goá Noe hit, får se vad vi ska hitta på! ;)
Kanske åka in till Eskilstuna och kolla runt lite?!
Det återstår att se hur det blir med den saken.

Jag ska iaf. köpa hem lite grejjer som ska va till smörgåstårtan jag ska göra till Nyår, men salladen köper jag på Torsdag! ;)
Skönt att ha det mesta hemma...
Måste även in på systemet och köpa lite alkoholfritt till mig och lite öl till storälsk! ♥

Känner att denna dagen kommer bli kanon, mår inte alls dåligt som jag gjorde igår!
Tror det mest handlade om att jag fått i mig alldeles förlite sömn och vitaminer under dessa dagar!
Måste verkligen bli bättre på att ta mina vitaminer som jag måste ta varje dag...
Men lätt att man glömmer bort dom! ;)

Just nu håller jag på och kokar lite risgrynsgröt, har även kastat in en maskin med tvätt...
Sen blir det att äta mysig frulle tillsammans hela familjen och bara mysa innan Linn & Noe kommer! ;)
Ska även hinna med att ta ett härligt varmt bad + duscha! ;)

Annars händer det nog inte så mycket idag!
Imorgon ska jag iaf. ta och städa här hemma, dammsuga, skura golven, plocka och dona, ta ner lite leksaker ur Liam´s rum då han fått en massa nya saker så det börjar bli ganska överfullt i hans rum nu! ;)

Nä kolla till gröten! ;)

Hoppas ni får en bra Måndag! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0