Godmorgon härliga Lördag!

Här har vi vart uppe med tuppen! ;)
Men känner mig väldigt utvilad ändå, gick och la mig ganska tidigt igår så känns väldigt skönt att ha fått sova ut lite! ;)

Idag ska vi åka iväg och handla, se om man hittar några fler julklappar eller nå annat skoj!
Kanske nå klädesplagg till sig själv för en gångs skull! ;)
Men det återstår att se vad det blir!
Har ju alla julklappar klara så behövs inte köpa mer, men kan ju alltid finnas någonting man hittar! ;)

Jag ska sätta mig och fixa iordning mamma/mormors dator en snabbis nu tänkte jag!

Sen ska jag gå ut till pappa/morfar, älsklingen & lillfisen i köket!
Göra mig en kopp varm te, för fryser som en gris!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0