Godmorgon!

Fick lite sovmorgon till 06.30 idag! ;)
Sen var det bara jag som klev upp och lilleman & älsklingen vaknade nu vid 7!

Idag var det tänkt att vi skulle ta och åka hem, men efetrsom tågen går som dom ska och har varken samtrafik eller nå i Södertälje så åker vi hem imorgon istället! ;)
Kommunikationen är lite bättre på vardagar & Lördagar än vad den är på en Söndag!

Men jag får absolut inte glömma att köpa tidningen + boken idag...

Jag har ingen aning vad som händer idag, mer än att jag ska kasta in en maskin tvätt här nere! ;)
Annars blir det nog bara lugnt, gå och köpa tidningen och gå en promenad tror jag!


Måste ju även säga att min käre mor vart väldigt glad när hon fick min "gamla" mobil! (Sony Ericsson Satio)
Hon har velat ha just en sådan mobil länge men aldrig blivit av att hon skaffat en! ;)
Känns ju lite onödigt när jag är så nöjd med min Nokia N8 att ha Sony Ericssonen Satio liggandes bara!
Bättre den kommer till användning! ;)

Nä, blir inge vettigt inlägg detta så jag avslutar här och går och myser med min lilla guldklimp! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0