Godmorgon!



Har precis fått upp lilleman från sängen, han verkar ha blivit morgontrött av sig! ;)
Segt går det! HaHa

Men nu sitter han här och försöker få i sig lite frulle, sen blir det på med ny blöja & kläder och bege sig till dagis!

Wihoo idag kommer nya skötväskan, hoppas också att skötväskan jag vann på tradera ska komma! ;)

Längtar tills älsklingen ringer idag och säger hur allt går där inne på sjukan! ;)
Hoppas han ska bli utskriven snart, eftersom operationen gick bättre än bra så hoppas jag han får komma hem snart!
Är så glad att han slipper en massa saker! ;)
Läkarna hade ju planerat hela operationen men det gick smidigt och inte alls som dom planerat utan 100 ggr bättre! ;)
Han slipper sondmatas och massa andra saker....

Vi längtar efter dig!

Ska ta och gå och klä på mig så jag är färdig så är det bara lilleman kvar att fixa! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0