God Jul! ♥

Passar på att tassa in på bloggen och önska er en God Jul...
Är ju inte hemma så kan ju inte göra nå speciellt då det inte finns dom programmen i denna datorn! ;)

Igår var lilleman & jag iväg med Linn & Noe till Nyköping och kollade lite.
Hittade även en till julklapp åt klimpen som jag tror att han kommer gilla! ;)
Köpte även en ny overall som skulle kostat 349:- men var nersänkt till 199:- men när vi skulle betala så betalade jag bara 87:- för den! ;)
Som hittat, snygg var den också!
Fast jag köpte stl 92 så skulle ha köpt stl 86 för den var väääääldigt stor! ;(
Aja, ska inte klaga för 87:-... ;)
Han kan ju ha den så!

Idag blir det en mysdag med familjen, äta gott, kolla trolltyg i tomteskogen, kalle anka & hans vänner och bara mysa! ;)
Jag är ju ingen riktig julmänniska, skulle hellre klara mig utan julen!
Men nu när man har barn så firar man mest för deras skull, även om Liam inte förstår 100% vad det är och så!
Fast mysigt att vara med familjen!

Hoppas ni får en toppen Jul med massa god mat/dryck/paket och allt vad det innebär! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0