Funderar...

Har funderat lite nu ikväll på att ta upp julgranen...
Men samtidigt känner jag inte alls för det! HaHa
Känns så tidigt att ta upp den och klä, men samtidigt kommer denna tiden gå fort nu!
Kommer väl inte hinna med så värst mycket veckan som kommer då älsk ligger på sjukan, kommer iaf. inte ha någon lust att göra nå speciellt när han inte är hemma!
Sen är vi bara hemma 1 vecka innan vi åker ner till mamma/mormor & pappa/morfar och firar jul!
Hur länge vi kommer att va där vet jag inte, men nu slipper vi stressen då älsk inte ska jobba på Söndagen efter jul! ;)

Så nu är frågan... ska jag ta upp granen eller inte!?
Ähh jag går ner och kollar, sen om den kommer upp det återstår att se! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0