Fredag! ♥





Älsklingen har precis gått iväg med lilleman till dagis! ;)
Det är så skönt att ha min stora kärlek hemma igen, men blir en del återbesök och grejjer!
Fast det är sånt som man får räkna med! ;)
Huvudsaken han får bli frisk och må bra, då blir jag nöjd!

Idag när vi har hämtat lilleman på dagis så ska vi åka ner till mamma/mormor & pappa/morfar på en gång! ;)
Så ska ta och packa ner lite saker som vi ska ha med oss ner.
Ska bli skönt att komma bort ett tag! ;)
Mamma/mormor, jag, lilleman & moster Madde ska åka iväg och julshoppa lite granna på Lördag! ;)
Ska bli skönt att bara få åka iväg och bara vara med mamma/mormor & syster + min guldklimp såklart!
Var länge sedan vi gjorde det!
Vi ska åka utanför Norrköping och shoppa, ville mamma/mormor iaf. så vi får väl se! ;)
Inge kul att handla i Nyköping el. Södertälje precis, gillar verkligen inte dom städerna! HaHa

Visst Södertälje är fint, men efter att vi har bott där i 5 år så har vi fått nog av den hålan! ;)

Ska ta och dammsuga av här hemma och fixa lite granna medans jag är pigg! ;)
Sen blir det nog vila lite granna innan det är dags att hämta upp lillfisen!
Så måste ju fixa & dona här hemma innan + packa ner sakerna vi ska ha med oss!

Hoppas ni får en bra Fredag, för det ska VI HA! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0