6 år av saknad! ♥

Tiden har gått så fort, är redan 6 år sen min älskade mormor lämnade oss! :(
Saknaden av henne är enorm, önskar att du hade fått uppleva Liam du skulle ha vart så stolt över honom!
Önskar man kunde dra tillbaka tiden och aldrig låta dig försvinna ur detta liv!
Vill bara att du ska komma tillbaks till oss, vi saknar dig så fruktansvärt mycket!

Tänker på dig! ♥
Du har det nog bra tillsammans med morfar där ni är nu! ♥

Tänder ett ljus för er, kommer aldrig att sluta älska dig!
Du finns i mina tankar, i mitt hjärta och kommer aldrig att sluta tänka på dig!
Du var världens bästa mormor! ♥

Du var en mormor som lyssnade på allt, man kunde prata om allt med!
Vi hade många glada stunder tillsammans! ♥
Kommer aldrig att glömma tiden jag fick tillsammans med dig! ♥

Jag vill bara att du ska komma tillbaka!



När dina steg har tystnat finns ändå ekot kvar.
När dina ögon slocknat vi alla minnen har.
Vi spar dem i våra hjärtan tar fram dem då och då.
Så kommer du för alltid att vara här ändå. 

Vi ses i Nangijala! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0