2011

År 2011 ska verkligen bli mitt år, ska bli ännu duktigare på att ta alla mina vitaminer jag MÅSTE ta varje dag...
Även lära mig att äta ordentligt och inte skita i det, sen sitta så jag verkligen får i mig mat!
Ska även ta tag i träningen, men blir lugnt med den innan bebis har kommit ut så man inte kör järnet...
Men någon gång ibland är helt OK! ;)
När bebis kommit så blir det nog lugnt ett tag efter men sen så ska det tränas gärnet! ;)

Som det ser ut idag så tar jag varken mina vitaminer varje dag (glömmer oftast dom).
Äter jag så får jag i mig pyttelite för jag äter ju så jävla bra... NOT!
Blir mätt på en gång, enbart för man stressar i sig och inte äter i lugn och ro!

Sen gäller det också att äta alla dessa gånger om dagen som man ska äta också, eller som jag ska äta! ;)
Kommer bli jobbigt med omställningen, men den måste göras för att jag ska få i mig både näringen jag behöver, energin och allt det där...

Som nu tex. när vi åt lunch så fick jag i mig 1 falukorvsskiva & typ 3 gafflar med makaroner! ;S
Det är inte mycket, men mätt vart jag och började må illa på en gång!
Det gäller verkligen för mig att äta alla gånger om dagen som jag ska äta så jag orkar äta upp maten, istället för att gå hungrig och sen får man inte i sig ett skit! ;S
Väldigt dumt av mig! HaHa

NÄ... nu ska det bli ÄNDRING!

2011 ÄR MITT ÅR... Och jag hoppas verkligen att detta året kommer bli det bästa! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0