Tjopp!

Håller på och färgar om mitt hår... Färgar tillbaks det till svart, vart inte ett dugg nöjd med det förra.
Så hoppas det blir bättre nu, men det ska det nog bli! :)
Vi sitter även och väntar på att Magnus, Lina och lilla Emelie ska komma!
Vi ska fixa lite med julkort m.m, skriva ut dom och så! :)
Så blir det såklart fika! :)

Fixade iordning 3 bilder nyss när jag sitter och väntar på att jag ska skölja ur håret!
Sätter in dom nu sen är det dax att skölja ur! :)
Spännande! *haha*
Hoppas nu att det blir bra!!!

Mitt älskade hjärta...
Mamma älskar dig över allt annat! ♥



Rasmus fjantar sig framför kameran! :)
Busunge!



Robin ligger och leker med lastbilen på golvet! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0