Vilken j*vla dag!


Innan T drog till jobbet så passade jag på att göra ordning en dubbel sats pannkakssmet som jag sen gräddade, och samtidigt så gjorde jag en dubbel sats med kärleksmums! :)
Men när han väl hade åkt till jobbet så brakade h*vetet löst, visst Linus var ju likadan när T var hemme men att jag fick avlastning från det då.

Men inte nog med att Linus inte alls vart nöjd så har Liam vart på sitt bästa TROTSHUMÖR, så jag gav upp och frågade om han ville gå ut istället och leka å det ville han! :)
Så vi klädde på oss allihopa och gick ut!

Självklart förstår jag att Linus är som han är då han inte alls är bra utan snarare sämre... så ska ringa ner till VC imorgon igen och höra hur vi ska göra!
Visst ljudet från när han andas är mycket bättre men inte någonting annat! :/
Jag känner mig så jävla maktlös, så jobbigt att se honom må såhär dåligt som han gör och jag funderar hela tiden på vad det kan vara för någonting!
Nä, dom ska f*n ta och kolla upp honom ordentligt och så är det bara!!!!

Linus vill inte alls sova, kommer inte till ro, bara skriker och ger man han välling spottar han bara ut!
Men är glad att jag fått i honom lite mat & vatten så han inte är helt tom i magen!

Väl ute så somnade Linus i vagnen efter mycket om och men, så där sov han ett tag innan han vaknade till liv igen.

Det konstiga är att inne så hostar han som en tok så han vill spy och nyser men när vi är ute så hostar han inte alls lika mycket! :S
Nä jag funderar bara på vad som kan va fel...

Linus trivs iaf. i nya vagnen där han kan ligga nerbäddad och mysa! :)
Liam däremot sprang runt som en tok, åkte pulka, sparkade boll, gungade och var även ute i skogen och lekte!

Vi träffade ju på Anki & Stefan så han sprang runt och busade med dom en stund och själv passade jag på att fixa lite i förrådet medans Linus sov gott i vagnen!

Vi var ute i 2 timmar och det var grymt skönt (men kallt)! :)

När vi väl kom in så satte jag fart med maten som vart blomkålsgratäng med kassler men Liam tröttis och ville kolla på barnkanalen, och där somnade han så jag bar in honom till sin säng där han sover fortfarande!
Så Liam har inte ätit någonting så vi får väl se när han vaknar om han vill ha någonting.
Han har ju ätit en hel del till lunch sen en massa frukt innan vi gick ut och när vi var ute! ;)

Känner att jag låter honom sova om han vill det speciellt nu när Linus är så grymt dålig, går inte att lägga ner honom, eller ha honom sittandes utan det är i famnen han ska vara!
Sen får vi se hur natten blir, natten som var va inge rolig då vaknade Linus stup i ett så varken jag eller T har sovit nå speciellt inatt.

Tror inte Liam är helt kry han heller, han har vart väldigt hängig han också!

Jag känner bara för att gå och lägga mig, men lite svårt nu!
Skönt att det är Söndag och T kommer hem vid 22 (inte lång tid kvar som tur är).

Nä dags att hänga upp tvätten IGEN med Linus på armen, tvätta en maskin imorse också...

Tog iaf. några bilder när vi va ute som kommer upp i blogger senare när jag har tiden att sitta framför datorn! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0