Fixa och dona...


Snart är helgen här, sista dagen storhjärtat jobbar & sista dagen på denna veckan som Liam går på dagis! :)
Sen tar vi helg och åker ner till mamma/mormor & pappa/morfar över 1 natt och bara myser! ♥
Veckorna går så himla fort, man hinner knappast med i svängarna! :)
Snart är vi redan inne i November och tyckte nyss det var att vi gick in i Oktober...

Sitter just nu och försöker få i mig lite lunch, rester från gårdagens middag Blomkålsgratäng med kassler.
Mycket godare när den har fått stått och dragit åt sig lite! :)

Sen är det bara sätta fart här hemma med att:

♥ Packa
♥ Sätta på en maskin med tvätt
♥ Hänga/lägga in den torra tvätten
♥ Hänga upp den nytvättade tvätten
♥ Plocka och dona lite
♥ Förbereda lite inför middagen som idag blir minestronesoppa! :)
MYSA MED MINA UNDERBARA BARN! ♥

Vädret idag är så grått, trist, blött och tråkigt så blir att ha innemys idag också!
Ska ju inte bli bra väder imorgon heller men hoppas vi slipper en massa regn när vi ska åka bort! :)

Blir nog lite EXTRA mys idag då det är som en Fredag för oss! ♥
Se vad vi ska hitta på för skoj!

Nä jag ska försöka få i mig lite mer mat...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0