Godmorgon!


Ännu en strålande dag att vakna upp till med klarblå himmel, sol och värme! :)


Igår hade vi en riktig myspys dag med massa bus, mys, bak m.m
När Liam hade lagt sig så mös älsk med Linus i soffan och jag passade på att baka 2 st rödavinbärs kakor tills imorgon då Liam fyller 2 år så nu är det mesta gjort! :)

Igår tog jag mig även en kall cider, känns att det var evigheter sen jag drack någonting men satan så gott det var! :)
Jag pumpade dock ur en massa bröstmjölk innan!

Liam är redan vaken och pigg som en lärka, likaså Linus så nu ligger syskonen i våran säng och myser!

Ska alldeles stax ta och fixa iordning lite frulle för att sedan klä på oss och gå mot dagis sen vidare mot BVC där Linus ska vägas & mätas idag!
Det ska bli riktigt spännande och se hur han ligger i kurvan nu, det både syns och känns att han gått upp i vikt iaf! :)

Sen är det bara att traska hem och börja baka kakor & sätta fart med tårtan som ska göras till imorgon!
Blir att göra en banan & choklad tårta, sen får vi göra en ny till helgen då det också kommer folk! :)
Känns lite roligare att göra egen tårta och baka eget än att handla...
Visst beställer man en tårta så blir den ju 100 ggr snyggare men va fasen Liam är inte så stor ännu så det duger gott och väl med hemmagjorda saker! HaHa
Vi beställde ju en Bamse tårta när Liam fyllde 1 år, men om man tänker efter kunde man lika gärna vänta med det!

Så i år bestämde vi oss för att baka eget! :)
Tycker de blir mycket godare!



Nä, göra iordning frulle, amma, klä på barnen och göra oss klara för att börja gå!

Hoppas ni får en bra dag! ♥


Hoppas ni får en underbar dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0