Måndag - Ny vecka nya möjligheter! ♥

Här bestämde sig Liam för att komma in till oss strax innan 6, och ville absolut inte somna om!
Så det var bara att se glad ut och kliva upp! :)
Måste verkligen gå och lägga mig i tid på kvällarna och inte vara vaken till 2 på nätterna...
Att man aldrig lär sig, fast å andra sidan så kan man ju alltid vila när lillfisen sover lite middag! :)

Idag är det Måndag - Ny vecka med nya möjligheter! :)
Får se vad denna dagen har att erbjuda, funderar på att baka mer Kärleksmums och frysa in...
Är ju så enkelt att baka den kakan, sen är den ju riktigt god också! :)
Annars vet jag inte alls vad vi ska göra, älsk börjar ju jobbar 16-01 idag så lite tid med honom kommer vi få!
Vädret verkar inte alls vilja bli bra idag, men hoppas att solen kommer titta fram någon gång under dagen!
Just nu är det grått, dimmigt och kallt ute!


Idag fyller även pappa/morfar år!


Oj, nu har lillfisen somnat bredvid papsen i sängen, och typiskt så har ju jag piggnat till! :)
Så jag ska nog ta och passa på att hoppa in i en härlig och varm bad/dusch...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0