Våran Söndag! ♥

Idag har det vart en ganska så lång dag...
Jag har vart hur trött som helst, igår kväll kunde varken storälsk eller jag somna så vi la oss i soffan och kollade på tv!
Sen helt plötsligt vart jag så sugen på ostmacka och choklad
så vi fixade iordning det! :)
Men sen vart det kaos, jag skulle lägga mig tillrätta i soffan och rätt var det var så kom det ett riktigt illamående och jag var tvungen att gå och spy!
Bara sådär helt plötsligt, var nätt och jämt att jag hann in på toan...
Men som tur var så gjorde jag ju det! :)

Fast idag har ja mått hur bra som helst, inte känt nå illamående utan bara trötthet!
Aja, nog om det!

Lillfisen sov ganska så lång middag idag, ända från kl. 12-16 så man kan säga att han har vart väldigt pigg nu ikväll! :)
När lillfisen vaknade så tog vi på oss kläder och gick ner till lekparken och lekte lite granna innan det var dax att fixa iordning käk här hemma som idag bestod av
korvgryta med ris
.
Riktigt smaskens var det!
Medans lillfisen käkade så fick jag ett ryck att jag ville baka Kärleksmums så det satte jag fart med! :)
Så himla skönt att Liam äter så bra själv, och så att han blir mätt...
Det är fruktansvärt skönt att inte behöva mata honom, så jag kan pilla med annat medans han äter sin mat! :)

Sen nu ikväll har det inte hänt så värst mycket, vi har busat, myst och jag har tvättat 2 maskiner med tvätt!
Ska alldeles strax hänga upp den sista tvätten!

Tog en del bilder på klimpen när han var så söt, när jag städa undan maten och det som hamnat på golvet så sprang Liam direkt in i sitt rum och hämtade sin nalle som sjunger, pratar m.m
Den sprang han runt med, och satte man på så nallen sjöng så dansade han runt med den! :)
Det skulle dansas, kramas, pussas och brottas med den!
Sötnöten min!


Som ni kommer se på bilderna så är han fortfarande kladdig runt munnen eftersom han stack iväg så fort jag satte ner han på golvet! :)
Så fin runt munnen fick han bli när jag var klar med städandet efter sötnöten!


Klicka på dom små bilderna om ni vill se dom i större format!

Världens vackraste!

Kraaaam min kompis!

Sötnöten gosar som bara den med nallis!

Pilla på örat! :)

 

Nä nu avslutar jag detta inlägget ska ju ta och lägga in receptet och bild på Kärleksmumsen jag bakade också! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0