Vart en riktigt jobbig dag!

 
Idag var det Liams födelsedag - lillkillen (som han fortfarande är i mina ögon) har blivit så stor.
Hela 4 år - vart har tiden tagit vägen?! :)
 
Men dagen vart ju inte riktigt som planerad - bara en massa sorg som jag försöker bearbeta, tar en dag i taget men det är så fruktansvärt jobbigt.
Ibland blir jag nästan rädd för mig själv.
 
Så denna dagen har vart riktigt jobbig och veckan kommer inte bli den lättaste...
Sorg, sorg, sorg... man försöker bearbeta sorgen men det är inte så lätt alla gånger.
Det ska ändå bli så skönt att ta ett sista farväl, få gråta ut ordentligt, lägga blommor på din kista, kramas med nära & kära.
Sen kommer jag komma till dig varje gång när jag hälsar på mamma och lägger vackra blommor på din grav, det lovar jag dig! ♥
 
Visst kommer längtan & saknaden minska med tiden men dom kommer ALDRIG någonsin att försvinna, alla fina minnen, alla skratt, bus... allt som vi har gått igenom som en familj, alla underbara bardomsminnen med husvagnen.. ja allt det finns kvar och kommer aldrig någonsin att försvinna.
 
Du var världens bästa & underbaraste pappa! ♥
 
Det är så tungt att ha denna saknaden efter dig, önskar att du kunde komma tillbaks! ♥
 
Du är så saknad & älskad pappa! ♥
 
 
Det är så mycket som jag skulle vilja säga dig, Liam saknar sin morfar så fruktansvärt mycket.
Han gråter varje dag och säger hur mycket han saknar dig, det så jobbigt...
Varför skulle detta just hända dig, du lämnade oss alldeles för tidigt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0