Länge sedan...

 
Det va ett tag sen jag bloggade sist, har verkligen inte haft någon lust att blogga över huvud taget men kanske skulle ta tag i bloggandet igen?!
Ja, det återstår att se hur det blir med den saken - nu är det SOMMAR och den kommer det njutas av för fullt tillsammans med min familj och vänner! ♥
 
 
Det har hänt en hel del den sista tiden - både negativa & positiva saker, men jag tar en dag i taget och försöker må bra och tänka positivt även om det ibland bara blir kaos i hela huvudet.
 
En positiv sak är jag nu till hösten kommer börja plugga på komvux - tänk efter 11 år så ska jag sätta mig i skolbänken igen, det är riktigt pirrigt men samtidigt kommer det bli så kul!
Ska plugga vård & omsorg och det kommer bli kanoners.
 
Och snart fyller båda barnen år och det ska också firas, det är helt sjukt vad tiden går!
 
Idag är det tandis (2 års kontroll) för Linus som gäller, sen imorgon är det upp till Sthlm för mig och tillbaks till strandkliniken på kontroll och på Fredag är det BVC (4 års kontroll) för Liam så det är fullt upp denna månaden med en massa saker som ska göras.
Men skönt det än att man inte har någonting att göra! :)
 
 
Sitter nu och bara väntar på att mina små troll ska vakna så vi kan börja dagen, ska ta och förbereda lite frulle! ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0