Dessa attacker...


Som kommer och går hela tiden...

Idag är en dag som jag mår riktigt piss, deprimerad, gråter, mår allmänt skit, vill bara stänga in mig men samtidigt ha någonting att göra hela tiden.

Saknaden efter pappa gör så ont, vet snart inte vart jag ska ta vägen.
Önskar man kunde klona sig och va på flera ställen samtidigt!

Vet inte hur denna dagen kommer sluta...

Liam kom hem från mormor idag så jag hade bakat en rabarberpaj tills dom kom och nu ligger båda ungarna och sover och jag sitter här och bara väntar på att dom ska vakna så man slipper sitta inne.
Klarar inte av det just nu, och mannen har precis åkt iväg till jobbet.

Aja, denna dagen går nog också...


Saknar dig så mycket pappa!
Det gör så ont att inte längre ha dig i livet.
Saknar & tänker på dig varje dag!
Älskar dig! ♥


Kommentarer
Sara

Beklagar bortgången av din pappa. Min pappa lämnade oss för fem och ett halv år sedan. Det blir bättre och bättre med tiden men saknade kommer ju alltid finnas där. Min pappa var sjuk i cancer och sa dagarna innan han dog: -Du får inte sluta leva för att jag gör det.
Styrketankar till dig och din familj

Svar: Tack för din kommentar, visst kommer längtan & saknaden försvinna med tiden men som du säger den kommer ju alltid att finnas där!! <3 Önskar att min pappa kunde säga någonting innan han somnade in men han bara låg där, fick iaf sitta där tillsammans med honom, hålla han i handen. Bästa är ändå att jag tror han kände vår närhet, att vi fanns där för honom.
stinuzzz.blogg.se

2013-06-23 @ 20:42:11
URL: http://saraleven.blogspot.com
Beatrice, mamma till Devin och Lili ❤

Usch, beklagar verkligen :(

2013-06-23 @ 21:35:57
URL: http://beabus87.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0