Tar med barnen...

Skulle åka ner till mamma imorgon över dagen bara men vart ändrat nu så jag tar med mig båda barnen och flyr ner till mamma/mormor! ♥
Sen när jag & mamma ska på bouppteckningen så stannar barnen hemma hos min underbara morbror m. familj.
Så åker vi hem på Fredagen någon gång, hjärtat mitt börjar även sin semester imorgon natt så är han hemma 3 veckor. Lovely! ♥Sen är det både kärlekens födelsedag & vår bröllopsdag i helgen så lite ska vi ändå fira även om riktigt inte orken finns till just nu.Liam lär ju bli överlycklig när han får reda på att han också ska följa med till mormor! ♥Så glad över det fina banden som är mellan mina barn & mormor! ♥Barnen verkligen älskar sin mormor... :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0