Underbart...

 
Igår fick vi matta i köket efter 2 månader som vi bott i ett helvete och IDAG flyttade vi ut köksbord m.m, valde dock att inte flytta ut allt då det fortfarande ska hit målare/tepetserare & snickare innan detta är helt klart.
Känns lite onödigt att släpa ut allt då om vi ändå måste flytta undan det sen...
 
Vi är så SJUKT nöjda - känns som ett helt nytt hem bara när mattan har kommit in i köket och vi känner att vi gjorde helt RÄTT val av färg på mattan också, längtar nu bara tills tapeterna kommer och tills målarna har målat det som ska målas! :)
Tror det kommer bli hur bra som helst - sen är ju en tripp till IKEA inte långt ifrån...
Har lite saker som behöver köpas hem men dom går även köpa online så vi får se vad vi gör! :)
 
Idag åkte älskade syster min hem också! ♥
Men hoppas vi SNART kommer att ses igen!
 
Innan jag lämnade Madde vid bussen så var vi ner på stan och kikade lite, fick följa med en duk till köksbordet hem från hemtex, sen vart det även lite gotta som vi hade tänkt att vi skulle ha filmmys med idag! :)
Fast det vart inte riktigt som vi hade tänkt oss så det får bli gottamys med barnen imorgon istället! :)
 
Jag & hjärtat tar nog någonting till filmen vi ska glutta på ikväll ändå, dock fick jag VÄRLDENS dumpning efter maten idag så vet inte riktigt om jag känner för nå godis just nu...
 
 
Annars har det bara vart en massa mys med barnen & mannen, ätit gott och bara haft det bra hela familjen! ♥
Älskar Fredagar när hela familjen är samlad! :)
 
 
Film med mannen i mitt liv väntar nu - så godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0