Tisdag

 
Det snöar - och inte lite heller! :)
 
Har vart och lämnat Linus på förskolan, när jag kom hem så tog jag ut Diezel tillsammans med Anki och deras hund Ozzy i skogen.
Och oj va kul dom hade, sprang runt lösa och busade för fullt.
Diezel gjorde allt för att sätta igång Ozzy för lek! :)
 
 
Nu har vi kommit in och jag har gjort ordning mitt kaffe och sitter framför datorn, älsklingen ligger och vilar i sängen & Liam sitter med "sin" iphone och kollar runt på Netflix & spelar lite titt som tätt! :)
 
 
Funderar själv på att lägga mig i soffan en stund och bara dega framför dumburken, känner mig inte alls så piggelin idag!
 
Måste komma på nå enkelt att fixa ordning till lunch och även ta fram någonting middag - inte för jag känner för mat men man måste ju äta lite.
 
Älsklingen jobbar ju 15-00 hela denna veckan från och med idag - det är iofs väldigt skönt att han kommer hem tidigaren än 03.30! :)
 
Vad dagen har att erbjuda sen det vet jag inte mer än att hämta hem lillfisen från förskolan!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0