Lördag

 
En riktigt bra dag lär det bli!
 
Igår när hjärtat & Magnus åkte iväg för att hämta hem Diezel så vart jag en 3 barns morsa för ett tag sen kom även Emelies mamma hit vid 20 tiden, barnen röjjde på i 120 nästan hela tiden och hade hur skoj som helst!
Övertrötta men skulle göra allt för att hålla sig vakna, speciellt Liam han ville ju gosa med Diezel när han kom hem! :)
Fast det han inte bli så mycket gos innan barnen slocknade!
 
När folket åkt hem så satte jag mig för att försäka Diezel och ägarbevis m.m så nu är det gjort!
 
Imorse var jag lite nervös hur det skulle gå med hunden och barnen men det gick hur bra som helst, Diezel började leka och ha sig med dom på en gång när dom satte sig på golvet och gick dom iväg så gick Diezel glatt efter! :)
 
Nu på morgonen så har jag vart ute med Diezel några gånger och snart så kommer mamma/mormor, pappa/morfar & moster Madde hit! ♥
Jag, mamma & Madde ska åka iväg en sväng och handla lite granna sen blir det hem och fika & bara ha det bra.
 
Imorgon börjar hjärtat jobba igen och det känns ju inte sådär jättekul efter nästan 3 veckors ledighet.
Barnen börjar på förskolan i veckan som kommer så det kommer bli riktigt tomt här hemma! :(
Men jag har ju Diezel som sällskap så helt själv är jag ju inte när hjärtat sover! ♥
 
Ska njuta av denna dagen till fullo! ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0