Lördag

 
Denna helgen har gått i en rasande fart och imorgon är det dags för älsk att jobba igen! :(
 
Helgen kändes så mycket längre när han va hemma och pappaledig på Torsdagarna men det är slut med för ett litet tag nu!
Men det har blivit en hel del gjort ändå i helgen vilket känns väldigt skönt, har fixat & donat en massa i förrådet idag då dom vart här och smällt igen väggarna efter vattenskadan så nu ska det väl bara spacklas och målas där inne.
Sen nu på Onsdag så kommer mattläggaren hit och vi bara LÄNGTAR tills allt kommer va klart så vi kan börja leva ett normalt liv igen och ha ett fungerande kök.
Men efter mattläggaren så ska ju målare/tapetserare & snickare hit men jag hoppas verkligen att dom kommer att komma tätt inpå så detta blir klart någon gång!
 
Nu har vi levt såhär i 2 månader och det RÄCKER - vi har ledsnat totalt på detta nu!
 
 
Annars har det inte hänt så mycket mer idag än att jag har
♥ Rensat en hel del här hemma
♥ Fixat en massa med papper
♥ Tvättat 2 maskiner
♥ Vikt massa kläder och lagt in
♥ Vart iväg och handlat
♥ Vart ute med grovsopor
♥ Vart ute en hel del med Diezel
♥ Bäddat rent i sängarna
♥ Diskat
♥ Lagat mat 
♥ Haft en MASSA Diezel & barnmys! ♥
 
Idag fixade vi även till tacomiddag, barnen har aldrig vart så förtjust i tacos (speciellt Liam) men idag åt han faktiskt med god aptit vilket jag vart lite chockad över! :)
Han har vart riktigt DÅLIG på att äta länge nu, har vart likadant på förskolan så man blir glad när han väl äter! :)
 
Linus däremot äter allt med god aptit, här är man inte petig med maten förutom att man inte får blanda runt och grejja utan det ska han göra själv! :)
 
Barnen börjar bli så stora, tiden går alldeles för fort! ♥
 
Nästa vecka gå Linus hela veckan på förskolan sen börjar han sina tider på schemat! :)
Märks att han gillar dagis - vill in och leka på en gång och jag är så glad att båda kidzen va LÄTTA att skola in och verkligen trivs!
 
 
Nu blir det att lägga sig i sängen med älsk och bara slappa till en film innan det är dags att gå ut med Diezel igen! :)
Mortion det får man och det har även gett resultat på vågen för min del... -2 kg wohooo! :)
Har ju pendlat upp och ner ett tag men nu har det gått neråt och det hoppas jag det fortsätter göra ett tag!
 
LÄNGTAR tills den 22.a Januari då jag ska in på kirurgkliniken och träffa överläkaren, ska även in på ett café som en gymnasiekompis & hennes flickvänn äger och ta mig en kaffe...
Ska bli riktigt kul att träffa henne igen efter alla dessa år! :)
 
Sen följer älskade syster med mig hem och stannar några dagar! Lovely! ♥
 
Nä - film med hjärtat nu... Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0