Halli Hallå!

 
En riktigt seeeeeg dag detta - vi har bara vart hemma och tagit det lugnt, jag & hjärtat vaknade nu efter att ha vilat en liten stund och båda barnen sover fortfarande!
Vet inte om vi börjar dra på oss en massa skit, hoppas dock att vi INTE blir sjuka men vi känner oss väldigt sega och dåsiga så man vet ju aldrig!
 
 
Annars har vi bara haft besök av fastighetsskötare & chefen som kollade hur läget i vårt hem är, men varför dom kom förbi har jag ingen aning om då hemmet fortfarande ser likadant ut som det gjorde för snart 2 mån sedan förutom att mattan är borta på köksgolvet och enbart betong, utslagna hål i förrådet på undervåningen och likaså ingen matta i lilla garderoben...
Så det var ju inge nytt som hänt här hemma precis.
 
Men nu den 16.e Januari så kommer mattläggaren och lägger in matta, sen ska målare/tepetserare hit och sist men inte minst snickarna så detta hoppas vi väl får bli klart innan midsommar iaf! HAHA
 
Är så less på att bo i detta kaoset, vill kunna sitta i köket och äta och ställa ut alla saker som ska va där.
Längtar sjukt mycket tills detta är över och vi kan börja leva normalt liv igen!
 
 
Imorgon kommer även älskade mamma/mormor hem efter att ha vart i Thailand 1 månad!
Har toksaknat henne - fast hon ringt några ggr! ♥
Så får man väl se om hon dyker förbi här i helgen! :)
 
Och på Söndag börjar hjärtat jobba igen efter att ha vart ledig 2½ vecka - känns ju sådär men ska ändå bli lite skönt!
Sen har även jag lite planer som jag ska ta tag i! :)
Barnen börjar på förskolan nästa vecka - Linus skolas in på Tisdag den 8.e och Liam börjar igen Onsdagen den 9.e då dom har planeringsdag på Måndagen den 7.e.
 
Kommer bli väldigt tomt och tyst här hemma! ♥
 
 
Nepp nu ska jag nog tappa upp ett varmt & härligt bad och bara lägga mig där i - småfryser lite granna!
 
Tjilevippen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0