Godmorgon Söndag

 
Helgen har vart hur bra som helst, haft mamma/mormor & pappa/morfar här på besök, vart iväg och handlat, snackat och bara haft det bra.
 
 
En ny vecka börjar nu för oss.
 
Söndag är en dag jag mer än gärna hade kunnat skippa, hjärtat jobbar långdag och jag bara avskyr söndagar - hela denna hålan är död på just Söndagar, allt förutom mataffärerna är stängda...
 
Men ska göra denna dagen bra ändå, har mina 2 underbara barn som jag ska ta och mysa massa med och hitta på nå skojj!
 
 
Denna veckan som kommer så händer det en del, på Tisdag är det dags för mig att ta mig till Nyköping och möta upp älskade syster för att sen ta mig till sjukan och ha en träff med överläkaren på kirurgen.
Älskade syster kommer va med under hela mötet sen ska hon även haka på hem - ska bli hur mysigt som helst! ♥
Hjärtat har semester på Tisdag så vi får iaf. lite mer tid med varandra! :)
 
SEN hoppas vi även att dom ska ta och komma hit och börja med köket som kommer ta en evighet att bli klart med.
Skulle dom nu inte komma hit i veckan och börja så kommer jag anmäla skiten, då ska bostadsföretaget få höra vad dom är för någoting... är så sjukt less på detta nu!
 
Ska sluta gnälla och ta och fixa ordning lite frulle!
 
Godmorgon!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0