Godmorgon Onsdag!

 
Igår var det en RIKTIGT bra dag, var iväg till Nyköpings sjukhus för att få ett JA eller NEJ att genomgå en bukoperation och av Nyköping fick jag ett JA... Lycklig! :)
En dröm som kanske äntligen blir sann..
 
Nu är det bara upp till strandkliniken i sthlm som ska säga ja också, det är dom som kommer att utföra operationen.
Inom 1 vecka skulle dom höra av sig och har jag inte hört någonting av dom ska jag höra av mig till Nyköping så fixar dom det!
 
Ska bli så skönt om jag får ett JA, kommer bli en mycket lyckligare människa!
Men är samtidigt väldigt rädd att bli nersövd en gång till, men det ska nog gå bra men kommer ha väldigt ont efter...
 
Men vill man va fin får man lida pin! :)
 
 
Min syster var med under mötet och sen följde hon med mig hem och ska va här tills på Fredag! ♥
 
 
Vi har även båda barnen hemma, Linus är väldigt snorig så vi valde att även ha Liam hemma från förskolan.
 
Idag ska jag & syster ta en tripp ner på stan innan hjärtat mitt ska iväg och jobba, men just nu väntar vi bara på att mattläggarna ska komma (om dom nu kommer)
 
Dom har inte hört av sig så dom borde komma idag när det var sagt att dom skulle komma, men man vet ju inte!
Jag kommer bli så sjukt förbannad om dom INTE kommer nu... är så jävla less på att bo i detta skiten!
 
Nog med kladd, ska ta och fixa lite frulle och börja dagen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0