Fredag ♥

Hela familjen är hemma och samlad - eller nästan, kl 14 kommer lillfisen hem! :)
 
 
Det känns som man INTE kommer att få mycket gjort här hemma...
Tiden bara drar iväg och jag skulle behöva få en hel del gjort vilket jag ALDRIG kommer att hinna själv just nu!
 
Är bara så less på vissa saker och vissa personer just nu... USCH!!!
 
Annars har veckan vart hur bra som helst - Linus har skolats in på förskolan och det har gått hur bra som helst.
Idag var dagen då jag bara skulle lämna och säga hej då och det vart inga tårar utan han skulle in och leka! :)
Igår skulle jag va med men satt i stort sätt i peronalrummet hela dagen & hinkade kaffe och pratade med andra föräldrar förutom när det var dags för lunch!
 
Så skönt att det gått som det gjort då han annars är en riktig mamma gris! ♥
 
Om ett tag ska lillfisen hämtas hem så jag ska ta och försöka få i mig lite lunch, ringa vetrinären och boka en tid för vaccination, diska och försöka röjja en massa...
 
Längtar tills på Onsdag då dom ska komma och lägga in matta i köket - ÄR SÅ LESS PÅ ATT BO SÅHÄR NU!
 
Mest av allt längtar jag till ALLT är klart här hemma med målning/tapetsering, snickeri & matta så vi kan flytta ut sakerna till köket, ta bort grinden mellan vardagsrum och kök så man kan gå hur som helst utan att ha denna jäkla grinden nere!
 
Nä ikväll får det bli en sån här riktigt mysfredag med lite popcorn & film för hela familjen (iaf. för mig & barnen)
 
Nä magen kurrar så dags för lite mat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0