FAN!

 
2013 började inte bra - inte alls som jag hade tänkt mig!

Fick ett samtal som gjorde att jag fick en stor klump i magen och tårar trilla ner för min kind!
Försökte ringa upp flera gånger men fick aldrig tag i dig, men sitter och väntar på att någon ska höra av sig!
 
Ända jag vet just nu är att ambulansen hämtade dig och jag hoppas dom tar bra hand om dig! ♥
 
Detta är det värsta samtalet som man kan få när man inte har någon aning om hur situationen är mer än att du hade så himla ont, inte sovit på några nätter och inte kunde andas - bara det får en att tänka...
 
Jag hoppas verkligen att allt kommer bli bra och att jag kommer få ett samtal från dig eller någon annan!
 
Älskade pappa - varför skulle detta just hända dig och VARFÖR nu! ♥
 
Tårarna bara rinner - älskar dig så mycket!
 
 
 


Kommentarer
Beatrice, mamma till Devin och Lili ❤

Oj :S men fy. Hoppas allt blir bra tillslut! ❤

2013-01-01 @ 20:02:59
URL: http://beabus87.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0