En riktigt skit Söndag!


Jag avskyr verkligen Söndagarna då hjärtat jobbar...
Dels jobbar han lång dag och så blir det så tomt här hemma...

Barnen har saknat sin pappa idag sen han åkte till jobbet, och det har jag med! ♥
Önskar han va ledig Lördag & Slndag istället och att han slutade skapligt på Fredagen...
Men just nu är det väl bara gilla läget!

Snart får jag ett ja eller nej ang buk op sen så kan jag börja leva livet igen.
Men detta går i första hand just nu... och det är vi väldigt överens om här hemma jag & mannen!
Han är så förstående och har vart med mig genom hela denna resan och det är jag väldigt tacksam för! ♥
Han vill mitt bästa! :)


Men som sagt har vart en riktig skit dag, ingenting hat gått som det ska, jag har mått skit...
Huvudet har snurrat som rena karusellen, kroppen har vart skakig & matt så det har känts som jag ska svimma ett antal gånger!

Att vakna upo varje morgon och se hur det ser ut i vårt hem får en inte heller att må så jävla bra -är så less på att se skiten nu...

Barnen mår skit av detta och inte kunna röra sig hur dom vill, det är saker precis överallt.
Mitt & mannens sovrum får man hoppa över saker då vi valde att INTE ha massa saker i barnens rum eller vardahsrummet då det är där vi kan va bara!

Men bara gilla läget och hoppas detta ska va över snart - MYCKET SNART!!!!

Barnen va svårsövda idag efter helgen men nu sover dom och jag ska lägga mig i sängen jag med och slå på filmen Ted igen så man kan få ett leende och massa skratt - sjukt bra film! :)

Dags för barnen att gå till förskolan imorgon så när dom är där ska jag passa på att STÄDA och rensa lite leksaker då det ser ut som ett bombnedslag i barnens rum just nu trots att jag & barnen städade det innan nattningen - men jag är en person som vill ha saker och ting i ordning och på sina rätta platser! :)
Så det ska fixas imorgon sen fixa lite annat som måste fixas innan mattläggaren kommer hit på Onsdag!

Skönt att det ändå är Måndag imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0