1.a januari 2013

 
Första inlägget för 2013! ♥
 
Ett nytt år med massa nya möjligheter & en hel del som redan är inplanerat för detta året!
 
Nyårsafton va hur bra som helst, även om det inte riktigt vart som det var tänkt så vart det hur kanon & mysig som helst!
Vi käkade gott här hemma för att sen på kvällen gå över till Anki & Stefan där det var full rulle på barnen - vart lite godricka för oss vuxna som cider, vin & skumpa!
 
Barnen gjorde ALLT för att hålla sig vakna.
 
Vid 23 snåret så tog vi och gick hem igen men klockan gick väldigt segt till 12 slaget, barnen forsatte att försöka hålla sig vakna men vid 23.45 ville Liam gå och lägga sig då han inte hade vilat på hela dagen även Linus ville gå och lägga sig.
Försökte verkligen få dom att va vakna - men NEJ dom skulle gå och sova så det fick bli så!
Förstår dock att Liam var trött då han vart vaken 16 timmar! :)
Så dom sov innan 12 slaget men vaknade till när det började smälla nå fruktansvärt men somnade snart om igen.
 
Jag gick ut på framsidan och firade med resten av folket som var där - sen kom även hjärtat ut en sväng! ♥
 
Vad hände sen, ja vi gick och la oss - själv sov jag inne hos barnen i våningssängen! :)
 
♥                     
 
Om man ska blicka tillbaks på 2012 så har det vart ett år som vart mycket upp & ner - hänt både bra & dåliga saker men om man blickar tillbaks på det bra sakerna så finns det en hel del, några exempel:
 
♥ Jag är så glad att jag har min familj & nära och kära som stöttat mig genom dom svåra tiderna som vart extrema under 2012.
 
♥ Fått följa mina 2 charmtrolls uppväxt som bara får en att le - det händer saker hela tiden, det är bara att inse att mina barn inte är så små längre utan det går verkligen undan, Linus skolas in på förskolan den 8.e Januari så det är bara att inse att även han inte är så liten längre men fortfarande min lilla bebis i mina ögon!! :)
 
♥ Gifte mig med mannen i mitt liv - nog det bästa som hände under 2012, vi blev äntligen en hel familj! ♥
 
♥ Drog iväg bara jag & hjärtat (till Tallinn) och hade det hur bra & mysig som helst.
 
♥ Vart en del läkarbesök och nu har jag äntligen fått remiss till Nyköpings sjukhus så ska bli spännande! :) Hoppas att allt kommer bli bra i slutändan, som jag grubblat på detta fram och tillbaks men nu äntligen är det gjort och jag ska äntligen få komma till kirurgmottagningen så får man se vad dom säger!
 
♥ Har en kalender som det är en hel del inbokade saker på under 2013 - så det gillar vi! :)
 
 
Nu blickar vi frammåt på 2013 och hoppas att detta år kommer att bli mycket bättre - slippa att må dåligt m.m
 
Nu blir det att fixa ordning lite mysig frulle!
 
GOTT NYTT ÅR PÅ ER! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0