Ändra utseende på bloggen...

 
Försöker pilla lite granna med bloggens utseénde men det är inte det lättaste...
 
Saknar min gamla mall som jag gjorde om helt och hållet själv som jag ville ha den, denna mallen jag använder nu är lite mindre - headern är inte alls stor osv.
Det gäller att komma in i koderna igen vilket man glömt bort lite när man inte har hållt på med bloggen på länge.
 
Men det vart iaf. en enkel header (som inte är helt klar ännu) och så ska jag försöka pilla lite med sidomenyn senare - tror det blir ikväll eller nå!
 
Kommer nog sluta med att jag kastar hela skiten - för jag får verkligen inte till det som jag vill! haha
Sen har jag inte så mycket nya bilder heller förutom instagram bilder - men blir ju mer och mer instagram bilder som kommer användas då det endast är det jag använder nu för tiden! :)
Men man kan ju få till ganska fina bilder även där!
 
Headern är gjord med instagram bilder - aja nog om detta, ska fixa ordning lite frulle!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0