Två trötta killar

 
Barnen tvärslocknade samtidigt idag vid 18.30 - trötta efter att ha vart ute och busat en hel dag, det tar på krafterna! :)
Linus har däremot sovit middag men Liam sover ju inte på dagarna längre vilket jag ibland önskar att han gjorde för att orka med dagarna helt och hållet så han inte blir ett monster frammåt kvällen! ^^
Det kan hända någon gång att han somnar och sover en stund men det är alldeles för sällan det händer, och att somna vid 15.30 på dagarna är INTE så värst OK! :)
Då blir det totalt fel med tiderna - efter dagis brukar han va helt färdig då dom är ute hela dagarna och röjjer, men då får man allt hitta på saker så han inte ska slockna!
Men det är som sagt inte lätt alla gånger, Liam gillar verkligen INTE att bli väckt - vem gör det egentligen?! :)
 
Vi hann iaf. med en hel del idag när vi vart ute, en massa bus och stoj och jag har även hunnit tvätta och städa nerevåningen innan mannen min åkte och jobbade.
 
Sen har jag & barnen tagit oss ett härligt kvällsbad innan båda två slocknade i sina sängar - så nu funderar jag på att gå och borsta gaddarna och lägga mig i sängen och glo på någon serie jag me...
Somna lär jag göra ovaggad då även jag är totalt slut i kroppen! :)
 
 
Godnatt med er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0