Sängen till barnen beställd

Mannen & jag tog idag tåget in till Eskilstuna och drog ut till MIO möbler för att kolla på våningssängarna live.
Både jag och maken fastnade för denna sängen och den kommer nog bli helt perfekt! :)

Vart en svart våningssäng + 2 sänglådor och madrasser!

Va skönt att kolla på den live då jag hela tiden tvekat men den va inte alls så hög som jag trott från golv till första sängen!
Och den va så fin & bra + att vi vuxna även kan ligga i den...

Den vita vi skulle köpa skulle inte va så bra då den är mer till för barn!

Nä detta känns riktigt bra...

Kommer ta mellan 1-2 veckor innan vi får hem den men gör inget då rummet ändå inte är helt klart ännu!

Sängen är iaf. betald och klar så inget vi behöver tänka på! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0