Provtagning

 
 
Sitter och väntar på att jag ska kunna åka ner för att ta en jäkla massa prover - men så ska man ju va fastande också och jag råkade trycka i mig en skorpa med ost, totalt glömt bort att jag skulle ta prover och speciellt va FASTANDE!!!
Men jag vet inte - ska ju gå 12 timmar sen man ätit och jag tänker ju definitivt inte vänta tills i eftermiddag med att ta proverna - då lär jag väl döööö av hunger!
 
Kanske ska ta dom imorgon (Tisdag) istället då jag ändå sover och så får jag väl göra en påminnelse om att jag INTE FÅR ÄTA!
Så jag är fastande i 12 timmar innan! :)
 
Fan jag som vill ha detta skiten gjort, och måste ha det gjort 3 veckor innan jag ska på min 5 års kontroll...
 
Aja, bara gilla läget och vänta tills imorgon eller skita i att äta någonting på hela dagen...
Får se vilket det blir!
 
Man är ju aldrig så hungrig som man är när man MÅSTE va fastande! ^^
 
 
Godmorgon!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0