Onsdag

 
Så var denna dagen snart slut också - fort har det gått! :)
Snart är helgen här bara morgondagen kvar som Liam är på dagis och som mannen min jobbar sen så är hela familjen samlad.
Ska bli riktigt skönt!
 
 
Idag när jag hämtade hem Liam från dagis så talade dom om för mig att han hade rasat och slagit sig i pannan, troligen har han klättrat och druttat i backen - vilket han även visade personalen när dom frågade vad han hade gjort.
Det hade inte vart nån större fara på dagis han hade inte klagat på att han hade ont i huvudet mer än att han hade ont i tummen... :)
Ätit hade han också gjort.
 
Men när vi väl va hemma så började han klaga på att han hade lite ont i huvudet sen somnade han till - men fick göra allt för att hålla han vaken annars skulle denna kvällen bli kaos.
Han har inte klagat någonting sen dess - vi har vart ute och lekt en massa och nu ligger båda kidzen i sängen och sover gott.
 
Själv ska jag lägga mig och glo på Sons of Anarchy ska se det nya avsnittet som hade premiär igår (säsong 5)
Som jag har lääääängtat och nu äntligen har jag den! :)
Ska även börja glo från början så det är vad jag ska göra ikväll... bara dega i sängen och glo på serien!
 
Upp imorgon och iväg till dagis igen! :)
 
På Fredag är det jag och Liam som åker in till Eskiltuna - vi ska in till sjukan (öron, näsa, hals) hoppas bara att det inte är någnting som är galet.
Men jag vill kolla upp detta NU än att man ska vänta och det blir värre med öronen.
Så det är jag själv som valt att få en remiss och ingen annan - känner att detta är bäst för både oss och för Liam själv om det nu skulle va nå problem med öronen.
Han har ju klagat några gånger så ska äntligen bli skönt att få svart på vitt!
 
 
Nä - lägga sig i sängen!
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0