Onsdag


Denna dagen har gått åt till att lämna Liam på dagis, åka iväg och storhandlat så nu är kyl & frys fulla igen, hämtat hem stortrollet, fikat, myst, lagat mat, badat barn och nu kollar vi på film innan det är dags för nattning!

Linus har bara sovit 10 minuter på hela dagen så man kan ju alltid hoppas han somnar ovaggad. :)
Han börjar mer och mer hoppa över att sova på dagarna men tycker ändå han behöver sova 1 timme mitt på dagen - men det är ju i perioder!

Liam är inte heller sådär övertrött som han brukar va efter dagis så denna dagen har vart GULD värd!
Visst det har vart lite smågabb mellan pojkarna här hemma men inte nå farligt! :)

Jag är nöjd med denna dagen då vi fått en hel del gjort så blir tidigt för mig idag - är grymt seg!

Imorgon är det sista dagen som mannen min jobbar denna veckan - ska bli sååååå skönt!
Sen nästa vecka jobbar han bara Söndag - Onsdag och är pappaledig på torsdagar! Underbart!

Nä mysa med barnen nu...
Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0