Kväller

 
Skönt att Torsdagen börjar lida mot sitt slut så helgen kan komma och hela familjen är samlad! ♥
 
Det har vart full rulle här hemma idag även om Liam har vart på dagis, men vi har hunnit med en hel del och det känns skönt.
Planterat lite rosenbuskar i våran rabatt som äntligen kommit, vart ute och busat hela dagen sen Liam kom hem från dagis.
Själv har jag haft sprängande huvudvärk och inte alls mått sådär yahooo jättebra, men börjar känna mig lite bättre nu.
 
Liam tvärdäckade vid 18.30 så nu är det bara lillvilden kvar som ska nattas alldeles strax sen ska nog jag också stupa i säng då Liam & jag ska upp rätt skapligt imorgon bitti då vi ska åka in till sjukhuset.
Så har packat ner allt som ska med så vi inte glömmer någonting som är viktigt när man vaknar imorgon och får stressa - så nu slipper vi stressen! SKÖNT!
 
Linus verkar inte tycka det är roligt att storebror ligger och sover utan han försöker göra ALLT för att Liam ska vakna...
 
 
Nåja, igår pratade jag och maken lite granna om när jag skulel tillbaks till sjukhuset efter min OP och idag damp det ner ett brev i posten om just det! haha
Så den 17.e Oktober ska jag in på 5 års kontrollen, den sista kontrollen sen släpper dom mig! :)
Det känns riktigt tråkigt då jag verkligen älskar min dietist, så himla go och förstående - aldrig träffat en sån underbar människa.
Men jag vet ju att jag får höra av mig till henne både på telefon och mail när jag vill och känner för det - bara för att få prata ut så det känns ju riktigt bra.
 
Men vi får la se hur det går - ska tala om för henne precis hur jag känner och hur jag mått osv...
Hoppas att någonting ska hända och jag får gå igenom en bukoperation, men det återstår ju som sagt att se!
Även fyllt i en enkät om vissa saker och där kommer hon även se!
 
Så nu är det bara ner till VC för att ta en jäkla massa prover 3 veckor innan jag ska till sjukan...
 
Nä - nu ska ja ta och natta lillskrutten och hoppa i säng själv!
 
Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0