Klart med målningen


Då var målningen i ungarnas rum helt klart vilket resulterade i mycket nöjda föräldrar!
Tänk vad lite färg kan förändra saker och ting! Lovely! ♥

Det är lite småpill kvar med lister och tak men det värsta är gjort!

Sen är det bara det ROLIGASTE kvar - inredningen! :)
Nu vill jag bara att nya sängen ska komma också men den fanns ej hemma nu så nästa vecka eller veckan efter kommer den men jag hoppas tidigare!!! :)

Kommer bli så fint med alla härliga färger och de nya gardinerna!

Nu ska jag ta mig ett härligt skumbad och ta mig en öl - det är jag värd! :)


En dålig bild på rummet nu både före, under & efter!
Taget med iPhonen...

Färgen på väggen är inte exakt lika som man såg på internet men gillar den ändå!! :)
Det är typ vitt blandat med grått & ljuslila, en riktigt härlig & ljus färg! Me Like! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0