Jag KOKAR av ilska...

 
Bara för att vissa föräldrar får höra vad som är rätt och fel så ska mina barn bli drabbade (även andras) av dessa idiotiska jävla föräldrarna som låter sina barn göra ta me fan precis vad dom vill.
Det är alltså HELT OK att ta stryptag på min största son, ta saker utan lov, bara kliva in i vårt hem osv.
 
Så ni vet - det är fritt fram bara komma hit och göra vad ni vill!!
 
IDIOTER - spelar fan ingen roll vad man gör eller säger till dom, lyssna vad är det?!?
 
När det hände att han tog stryptag första gången så tog jag upp det med BVC och Soc där som tyckte att det var förskräckligt att sånt här får hända och dom tyckte jag skulle försöka prata med föräldrarna.
Men lyssnar dom, bryr dom sig?! Inte ett jävla skit!
 
För några dagar sen så var jag ute med barnen på framsidan, även Karin satt ute på framsidan med hunden Ozzy.
Då har deras jävla hundjävel dragit ut (barnen har tydligen släppt ut den då dom ALDRIG har koll).
Hunden rusar i full kareta mot Linus som den skulel attakera då den inte är pålitlig, och jag gapar att dom får ta tag i sin hund och koppla den men nej ingenting händer.
Jag får stopp på hunden och ska ta tag i den - då tar den jäveln tag i min arm....
Får jag se denna jävla hunden lös en gång till så kommer det bli en polisanmälan - den är inte pålitlig för fem öre!

Jag är INTE hundrädd inte för någon hundras, jag älskar alla raser men efter denna händelsen så har jag blivit mer skrajj just för denna hunden.
Har tagit tag i den förr men då har de inte hänt någonting - men denna gången när den sprang rätt mot Linus! :S
 
Jag blir så jävla förbannad - nu när jag sitter här så kokar jag av ilska!!!!!!!
 
Det spelar för fan ingen roll vad man gör - skit får man ändå!
Duger det inte så flytta för fan hem igen... och lär er fan att lyssna på vad man säger och vad som är rätt och fel i det svenska samhället!
 
Vad skulle dom göra om jag hade tagit stryptag på deras barn eller tex. att Liam skulle ha gjort det då skulle det inte va OK!
Men det verkar va helt ok att göra det på andras!!!
 
 
VÄRST AV ALLT va att mamman till barnen stod bredvid!!!!!!!!!!!!!
 
Dom klagar på andra barn i området att dom är elaka, dumma, falska m.m och ber mig om råd hur dom ska gå till väga!
Deras barn är ta me fanlikadana och till och med VÄRRE - Liam har aldrig vart utsatta för dom andra barnen dom har lekt hur bra som helst tillsammans och har kul men då är det ju nå som inte stämmer...
 
Denna familjen kan man inte lita på alls... har sett en del hemska saker och även hört av andra...
Väntar bara tills det kommer smälla och ser jag det DÅ JÄVLAR!!!!
Men det går jag inte in på här.
 
Har sån god lust att gå dit och fråga vad deras jävla problem är!!!
Men jag väntar och ser vad som kommer hända - en gång till och det blir en anmälan både på föräldrarna och på deras jävla hund!!!!
Va så jävla säker!

 
Tidigare inlägg jag har skrivit om just detta:
 
Jag blir så förbannad
Jobbigt, jobbigt, jobbigt
 
Jag skyddar mina barn till 110% - dom är mitt allt och kommer alltid va det!
Älskar er mina finisar!
 
Va bara tvungen att skriva av mig lite... nu blir det mys med mina 2 prinsar! ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0