Hej hopp!


Har haft mamma/mormor & pappa/morfar här på fika - mycket trevligt!
En bra start på en mycket tråkig Söndag vart det iaf.

Snart drar mannen min iväg till jobbet och kommer inte hem förens efter 03 inatt - dessa söndagar suger verkligen!

Jag och barnen får ta och hitta på nå skoj när dom vaknar, vad det blir vet jag inte men får nog bli en massa mys!
Känner mig inte alls sådär jättekry - vet inte vad det är med mig men känner mig allmänt hängig och trött hela tiden nu!
Fortsätter det så får man väl kolla upp sig!

Funderar även på vad vi ska fixa till middag idag - känner i te för någonting men nåt måste vi ju ha i oss!

Det är våran söndag det!!!

Imorgon är det dags för dagis igen, sen ska Linus även börja på dagis i Januari 2013 :)
Se hur det går! ^^
Han är mer mamma & pappa gris än va Liam är eller var! :)
Men det går nog bra...

Tjingeling!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0