Härligt med Torsdag!

 
Imorgon är hela familjen samlad och det ska bli så otroligt skönt att bara få va tillsammans utan att behöva stressa och känna att vi måste hinna med saker innan mannen min drar iväg till jobbet! ♥
Vi hoppas på fint väder imorgon också - då blir det troligen att vi drar ner till den stora lekparken nere i stan så barnen får busa av sig en massa.
Skulle det nu inte bli av så hittar vi nog på någonting annat skoj med barnen.
 
Idag har vi inte gjort så mycket mer än att Liam vart på dagis och jag har dragit på den sista omgången med grundfärg i barnens rum så imorgon kan vi köra på den färgen vi ska ha där inne.
Känns riktigt skönt att det går frammåt - men ändå en hel del småpill kvar men det blir klart sakta men säkert!
Längtar tills vi kan börja inreda rummet och hämtar hem nya sängen (vilken vi nu ska ha).
Jag velar och velar vilken säng vi ska välja till barnen - men i slutändan blir det nog bra ändå!
Samtidigt känner jag för 2 likadana enkelsängar men det tar sån jäkla plats och då är ju våningssäng det bästa alternativet - samtidigt som jag vet att Linus kommer klättra upp så mycket därför jag tvekar än så länge.
Men vi får se hur det blir som sagt!
Linus är en riktig liten klätterapa - värre än vad sin bror va när han va i denna åldern! ^^
Men Linus utveckling kommer i rasande fart - underbara charmtroll!
 
Jag har även målat alla tavelhyllor så imorgon ska dom målas en sista gång fast jag tror det räcker med det jag har målat redan, ser riktigt bra ut och jag bara älskar färgerna tillsammans! ♥
 
Liam fick cykla till dagis idag och sen tog jag med cykeln när jag hämta honom från dagis - han vart helt hysterisk då han bara såg mammas cykel utanför dagis och skrek direkt min cykel????
Ja men den är ju här bredvid mammas cykel!
När han väl fick syn på sin cykel så sken han upp som en sol och hoppade upp på den på en gång och cyklade iväg! :)
Han verkligen älskart - så skönt att kunna va ute och cykla med honom, han är så duktig och orkar cykla ganska långt och även så cyklar han upp för uppförsbackar!
Min duktiga storkille - du blir bara större och större för varje dag som går! ♥
 
Liam totalslocknade efter att vi hade ätit våffelmiddag idag strax efter 16 - helt slut efter en hel utedag på dagis + att vi va ute när vi kom hem från dagis.
Men han vaknade vid 19 tiden igen och ligger nu och kollar på Emil i Lönneberga, Linus är det full rulle på också men han ska nattas alldeles strax!
 
Ska gå in och mysa med mina små troll!
 
Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0