Godmorgon Tisdag!

 
Grått, trist & blåsigt väder har vi idag - riktigt höstväder.
Men så har det vart på mornarna här i några dagar sen har det gått över i riktigt härligt och varmt väder så man kan ju hoppas att det blir samma idag! :)
 
Jag och barnen har vart vakna ett tag, tagit oss ett härligt morgonbad tillsammans & duschat så nu ska vi alldeles strax börja duka fram lite frukost.
 
Jag måste även ta och börja göra mig iordning då jag ska ner till gymmet och överlåta mitt träningskort till en annan tjej, bara hoppas det blir av så jag blir av med kortet som jag aldrig använder längre!
Sen är det bara hem och börja dona innan MIO kommer med barnens nya säng som jag ska försöka få ihop idag - bara hoppas dom kommer vid 14 så mannen min kan hjälpa till! :)
 
Annars vet jag inte vad som händer idag - vi ska iaf. ta och gå ut på dagen!
 
Nä dags att fixa lite frulle - magen kurrar! :)
 
 
Godmorgon på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0